سایت در حال بارگذاری است ...

زنان پیشرو در صنعت مهمان نوازی

زنان پیشرو در صنعت مهمان نوازی:

از سرآشپزهای برجسته گرفته تا مدیران کل، این زنان دارای پروسه ی شغلی خاص، شرح وظایف مشخص و چالش هایی برای رسیدن به هدفشان هستند، پس توجه به ماجراهایشان برای هر کسی که در صنعت مهمان نوازی فعال است، به شدت انگیزاننده خواهد بود:

 

کارم روسکالدا (Carme Ruscalleda)، سرآشپزی برجسته با 7 ستاره ی میشلین:

بعضی زنان با شکست هایی در زندگی مواجه می شوند، اما اولین زنی که باید شما را باور کند، خودتان هستید

در یک خانواده ی کشاورز به دنیا آمد، از وقتی که تنها یک دختر بچه بود آشپزی را آغاز کرد، و هرگز تصور نمی کرد روزی به وضع کنونی اش برسد. سه ستاره ی میشلین را برای رستوران خودش در سنت پاو دریافت کرد و دوتای دیگر را برای رستوران دومش در توکیو و دوتای آخر را برای رستوران دیگرش در بارسلونا . دریافت 7 ستاره ی میشلین او را تبدیل به یکی از شاخص ترین و کم نظیر ترین سرآشپزها در سراسر جهان کرده است.

 

ارانتکسا بالسون(Arantxa Balson) مدیر فرهنگ و استعداد گروه هتلی آکور:

سبک مخصوص خودتان را بیابید،  خودتان را بشناسید و ارزش هایتان را درک کنید

در تصوراتش برای آینده، همیشه خودش را شخصی می پنداشت که درگیر درک سایر افراد، و فرهنگ و زبان و سلیقه های آن هاست. تحصیلات خودش را در رشته های آموزش و پرورش ، مدیریت کسب و کار و منابع انسانی – در اسپانیا، فرانسه و ایالات متحده- به پایان رساند و می دانست تنها شغلی مناسب اوست که بصورت مستقیم با انسان ها در ارتباط باشد، بنابراین پس از طی کردن یک دوره ی شغلی موفق، حال می توان او را در سمت مدیریت فرهنگ و استعداد گروه هتلی آکور پیدا کرد.

 

الیسون برادهد(Alison Broadhead) مدیر بازرگانی گروه جمیرا

تنها اعتماد به نفس به نقطه قوت هایتان ، می تواند تضمین کننده ی موفقیت باشد

او بیش از 25 سال تجربه ی کاری در صنعت مهمان نوازی دارد. در سال 2013 به عنوان مدیر بازرگانی به گروه جمیرا پیوست؛ که در آن جا تمام فعالیت های تجاری مانند بازاریابی برند، فروش بین المللی، روابط عمومی و … را مدیریت و رهبری می کند. او اولین زنی است که موفق به نشستن روی کرسی هیئت مدیره ی گروه جمیرا شده است.

 

ناتالی سلیر-هایز (Nathalie Seiler-Hayez) مدیر کل کاخ  بو – ریواژ ( هتلی لوکس و تاریخی در لوزان سوییس)

مهمان نوازی جایی برای بروز استعدادهای شماست

او عاشق کمک کردن به دیگران است. با بیش از 20 سال سابقه ی کار در هتل های لوکس سراسر دنیا، اکنون او سمت مدیریت کلی کاخ  بو- ریواژ در لوزان سوییس را به عهده دارد. این هتل در ساحل دریاچه ی لمان قرار دارد و در سال ۱۸۶۱ آغاز به کار کرد و در نهایت ساخت آن در سال ۱۹۰۸ به پایان رسید.

 

ماد دیک (Maud Dick) مدیر عامل گروه هتلی فریزر سوییتس(Fraser Suites)

رویاهایتان را دنبال کنید، اما نیاز به شجاعت، سخت کوشی و ارتباطات قوی خواهید داشت، فرصت ها را بسازید و منتظر نمانید

در دوران نوجوانی خود با الگو گرفتن از پدر و مادرش، دست به فعالیت های کارآفرینانه زد. در سال های بعد سفرهای مختلفی که به آسیا ، خاورمیانه و آفریقا داشت، انگیزه ی بیش تری در او ایجاد کرد تا در صنعت مهمان نوازی به فعالیت بپردازد. از بنیان گذاران فریزر سوییتس در ژنو بود و از سال 2015 به عنوان مدیر عامل این گروه هتلی مشغول به فعالیت است، در حال حاضر او جزو پیشروهای صنعت مهمان نوازی ژنو محسوب می شود.

 

جودی هو (Judy Hou) مدیر عامل آکادمی مدیریت مهمان نوازی امارات

از انجام دادن نهایت سعی خودتان برای هیچ کاری نترسید، فکر کنید چه می خواهید و در بدست آوردن آن و هزینه هایی که برای بدست آوردنش باید بپردازید، منعطف عمل کنید

فعالیت خود را در زمان دانشجویی اش به عنوان میزبان و سپس متصدی بار شروع کرد و بعد از آن کم کم به مدیریت بارها و رستوران های نیویورک رسید. به گفته ی خودش به این خاطر عاشق مهمان نوازی شد ، چون مملو از فرهنگ های چندگانه و تنوع و گوناگونی است. با این حال رویای او تنها به مدیریت رستوران محدود نمی شد، بنابراین پس از اتمام تحصیل ، فعالیت شغلی هتلی خودش را در بخش آموزش مهمان نوازی آغاز کرد و در زمانی نه چندان طولانی به مدیر عاملی موسسه مهمان نوازی گیلون( Glion) رسید. هم اکنون نیز به عنوان مدیر عامل آکادمی مدیریت مهمان نوازی امارات در دبی مشغول به فعالیت است.

 

سوزانا مرین کو – ارچر(Susana Marín Coe-Archer) مدیر کل هتل الماناک بارسلونا(Almanac Barcelona)

مهم ترین کار برای من تشویق تیمم برای ارائه ی بهترین خدمات است

در المپیک تابستانی 1992 در بارسلونا زمانی که به توریست های گمشده کمک می کرد، شور عجیبی را در خودش برای کسب رضایت خاطر مهمانان احساس کرد. پس از پایان تحصیلاتش، حرفه ی تخصصی خودش را با گروه هتلی ماریوت در تگزاس شروع کرد و بعد از آن در راه اندازی دو هتل مطرح پالیتزر(Pulitzer ) و اکسل(Axel) نقش مهمی را ایفا کرد. اکنون او به عنوان هسته ی انگیزاننده ی تیمش و مدیر کل هتل الماناک مشغول به فعالیت است.

 

ماد بیلی(Maud Bailly) مدیر دیجیتال گروه هتلی آکور

زندگی پر از فراز و نشیب است و به هیچ وجه خطی نیست، نباید حسرت نداشتن پیش زمینه را خورد چون برای یک مسیر شغلی راه معین و خاصی وجود ندارد

در طول زندگی کاری اش کارنامه ی قابل توجهی داشته است. پس از پایان تحصیلاتش در دانشگاه های معتبر فرانسه و در حالی که به جست و جوی بیش تر در باب مطالب کسب و کار مشغول بود، به اداره ی حمل و نقل ریلی در فرانسه پیوست. بدلیل سخت کوشی قابل توجهی که داشت در اندک زمانی به ریاست یکی از ایستگاه های قطار رسید و در سال های بعد مدیریت حدود 10 هزار نفر از کنترل کنندگان قطار را بر عهده داشت. در سال 2015 تماسی از دفتر نخست وزیر دریافت کرد، مبنی بر اینکه به مدیریت بخش اقتصادی شهر متیگنون منصوب شده است. او هم اکنون به عنوان مدیر دیجیتال گروه هتلی آکور بدنبال رقم زدن تجربه ای بهتر برای مهمانان ، در طول اقامتشان در هتل های این گروه هتلی است.

 

 

 

 

کیوان

7 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !