قوانین وب سایت
کاربر گرامی، با توجه به اینکه عضویت شما در سایت کسب و کار گردشگری به این معنا می باشد که شما قوانین سایت را مطالعه نموده اید و آن را پذیرفته اید، لذا خواهشمند است موارد توضیح داده شده در زیر را به دقت مطالعه فرمایید و در استفاده از خدمات سایت مد نظر قرار دهید.
  1. عضویت در سایت رایگان است و خواهد ماند.
  2. مسئولیت نمایش اطلاعات شخصی اعضا که توسط خود عضو در معرض دید سایر کاربران قرار می‌گیرد به عهده‌ی خود کاربر می‌باشد و کسب و کار گردشگری مسئولیت فاش شدن اطلاعات را نمی‌پذیرد. هرگونه متن، پیام، توضیح، اطلاعات، عکس، مشخصات تماس یا موارد مشابه که به «کسب و کار گردشگری» به عنوان نمایش عمومی ارسال می‌شود یا در آن قرار می‌گیرد، غیر محرمانه، عمومی و غیر قابل تملک تلقى خواهد شد و مسئولیت هرگونه استفاده از آن شامل باز تولید، افشاء، مخابره، نشر و پخش بر عهده فرستنده اطلاعات است.
  3. در این سامانه امکاناتی فراهم شده است که فرهیختگان عزیز بتوانند دانش خود را در قالب محتوای متنی ، شنیبداری و دیداری تولید نمایند لذا سامانه کسب و کار گردشگری پس از ارزیابی محتوای تولیدی و مطابقت با قوانین وب سایت اقدام به انتشار مطالب خواهد نمود و حق عدم انتشار مطلب برای وب سایت کسب و کار گردشگری محفوظ و اجباری در انتشار وجود ندارد.
  4. قبل از اقدام به خرید محصولات از توضیحات متنی ، تصویری یا ویدئویی محصول بازدید فرمایید تا با کم و کاست های آن آشنا شوید چرا که مبالغ پرداختی در خصوص عدم آشنایی با محصولات غیر قابل استرداد میباشد.
    1. تبصره 4-1 : ذکر این نکته ضروریست که پشتیبانی از محصول صرفا شامل مواردی است که محصول به فروش رفته دارای مشکل باشد.
  5. کسب و کار گردشگری در قبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی کاربران مسئول بوده و فقط در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد.
  6. تمام حق و حقوق دوره های انحصاری آموزشی آنلاین رایگان و غیر رایگان تهیه شده توسط کسب و کار گردشگری ، برای وب سایت کسب و کار گردشگری محفوظ خواهد بود و فروش و عرضه آن در سایر مارکت ها و وب سایت ها ممنوع بوده و برابر با ماده ۵۸ قانون تجارت الکترونیکی در فصل سوم تحت عنوان “حمایت از داده پیام های شخصی” و ماده ۶۲ قانون مذکور با موضوع ” حمایت از حقوق مولف ” و ماده ۷۱ و همچنین ماده 12 قانون جرائم کامپیوتری با فرد یا مرجع مسئول متخلف برابر با قانون برخورد خواهد شد.
  7. پشتیبانی محصولات بصورت ارسال تیکت در پنل کاربری می باشد و مدرس یا پشتیبان، معمولا در بازه زمانی ۲۴ الی ۴۸ ساعته پاسخگو تیکت ارسالی می باشد.
  8. مسئولیت حفظ و نگهداری از نام کاربری و رمز ورود به پنل کاربری بر عهده کاربر می باشد.
  9. نیاز به انتقادات شما راه گشای ما خواهد بود پس ما را از انتقادات و پیشنهادات خود بی نصیب نگذارید.
  10. با توسعه سایت قوانین آن نیز شامل تغییراتی میگردد وظیفه مطالعه و به کارگیری قوانین بر عهده کاربران است.
  11. عضویت در سایت به منزله پذیرش قوانین میباشد.